Все, що ви хотіли знати про LoraShen, але боялися запитати. Інтерв'ю з @flowers_revizor

22.05.2019
Blog

Відкрито і чесно наш арт-директор Тетяна Єрмакова відповіла на сміливі питання прекрасної Олени, яка завоювала на просторах Instagram, звання справжнього квіткового ревізора.

FLOWERS_REVIZOR: Коли народилася ідея зайнятися флористикою?

Тетяна Єрмакова: Компанію заснували Олексій Пархоменко та Лариса Шен 8 років тому. Вони є власниками і генераторами ідей донині.

Спочатку з'явилася майстерня і інтернет-магазин Дон Піон (середній сегмент), а потім і LoraShen (преміум сегмент).

FLOWERS_REVIZOR: Яка концепція?

T.Е.: Важко описати кількома словами, але я спробую.

По-перше, це більш доступна ціна, ніж у інших преміум.

По-друге, ми можемо виповнити будь-які замовлення і примхи, не відмовляючись навіть від замовлень «на вчора», вночі, для різних, не тільки веселих подій. Можемо реалізувати серйозні і великі проекти.

По-третє, завжди в асортименті букети без упаковки.

По-четверте, ми весь час тримаємо баланс ціна-якість.

  

FLOWERS_REVIZOR: Хто робив інтер'єр LoraShen Studio?

T.Е.: Сама власник.

FLOWERS_REVIZOR: Хто ваші клієнти?

T.Е.: Абсолютно будь-яка людина. І це об'єктивно. У нас 3 різних магазину, і всюди різна аудиторія. У готелі Hyatt-більше іноземців та постояльці готелю, в ЦУМі - багато туристів і люди, що працюють в центрі, в LoraShen Studio, в флагманському магазині - найрізноманітніші клієнти, починаючи від школярів, які купують мамі кілька квіточок, і закінчуючи нашими постійними клієнтами. Ми підтримуємо лояльність клієнта, у нас діє система знижок, максимальна - 10%.

FLOWERS_REVIZOR: Середній чек?

T.Е.: 500-1200 грн.

FLOWERS_REVIZOR: Найдорожчий букет?

T.Е.: За цей рік 12 тис один букет.

FLOWERS_REVIZOR: Скільки людей в команді?

T.Е.: 150 осіб.

У нас, на відміну від звичайного квіткового магазину, свій інженерний відділ, відділ кераміки, відділ зварювання, відділ художників. Також є менеджери, колл-центр, pr. Коли беремо проект, то кожен робить свою роботу: декорують дизайнери, озеленюють ландшафтники, в оформленнях - флористи.

FLOWERS_REVIZOR: Ваша мета? Який план на 2019 рік?

T.Е.: Це комерційна таємниця. Адже рік тільки набирає свої оберти.

FLOWERS_REVIZOR: З якого каналу більше продажів?

T.Е.: Найбільше продажів приходить оффлайн - це постійні клієнти, люди, которі дізнаються про нас дякуючі участі у виставках (а ми беремо участь в дуже багатьох знакових подіях міста), і крім того, наші роботи часто говорять самі за себе, і працює "сарафанне радіо" :) Інстаграм в нашому випадку працює 50% імідж, 50% продажу.

FLOWERS_REVIZOR:% списання?

T.Е.: Намагаємося не перевищувати 10%. У нас заміна води кожен день вибірково, і через день абсолютно в кожній вазі.

Не замовляємо дуже дорогі квіти, не відповідного розміру і якості. Основну квітку для закупівлі підбираємо по сезону, але при цьому в вітрині повинні бути самі різні колірні поєднання.

FLOWERS_REVIZOR: Скільки замовлень в день?

T.Е.: від 20 на 1 магазин

FLOWERS_REVIZOR: Є якась концепція вітрини флористичного холодильника?

T.Е.: Так, завжди в наявності дуже широкий асортимент. Завжди повинні бути готові букети: 1) без упаковки; 2) в упаковці; 3) маленькі композиції; 4) коробки. Диференціація ціни - 350, 650, 1000 і далі. Сьогодні найдорожчий у вітрині - 3450 грн.

FLOWERS_REVIZOR: Найуспішніший проект, досягнення?

T.Е.: Є багато успішних і масштабних проектів, про які ми не можемо розповісти, за бажанням клієнтів. Але є і ті, якими дуже пишаємося - це новорічне оформлення в аеропорту "Бориспіль", вітрини магазинів Roshen, щорічне оформлення BFA.

А досягнення - це дуже крута, творча і самовіддана команда, якій під силу все на світі!

FLOWERS_REVIZOR: Магазинів в мережі багато, однозначно трапляються різні ситуації, як ви працюєте з негативом?

T.Е.: У нас розроблена система: якщо щось сталося з квіткою на протязі 3-х годин - обов'язково робимо заміну. Якщо пізніше - розбираємося в кожній ситуації окремо, намагаємося розібратися в чому була причина, чому саме залишився незадоволений клієнт, і намагаємося залишити кожного клієнтам задоволеним. У нашій компанії працює правило «Клієнт завжди правий». Якщо ж на етапі складання букета, хтось із флористів бачить, що не може знайти взаємопорозуміння з клієнтом (тут мається на увазі потрапити в естетичні погляди клієнта), флорист може передати замовлення іншому флористу або старшому зміни.

FLOWERS_REVIZOR: Найбільша помилка? Чи були провали?

T.Е.: У нас за ці роки настільки все відпрацьовано, що помилок не трапляється: все прописано, системно. Навіть створили свій call-центр окремо для прийому замовлень, з подвійною фіксацією на бланку та в комп'ютері.

FLOWERS_REVIZOR: Чи можна потрапити до вас на роботу?

T.Е.: Ми завжди відкриті до нових талановитих людей, які не бояться багато працювати і хочуть створювати класну гідну флористику з нами. Завжди є вакансії, є свій HR-відділ, контакти можна знайти на сайті. Також у нас є практика брати людей без досвіду.

FLOWERS_REVIZOR: Які ваші канали реклами?

T.Е.: У нас багато каналів реклами. В першу чергу, це наші задоволені клієнти, які часто нас рекомендують своїм друзям, колегам. Так що "сарафанне радіо" в нашому випадку відмінно працює. Участь в найбільш знакових виставках і подіях міста та України - у нас на них відмінний нюх, ми точно знаємо, які події будуть цікаві нашим потенційним клієнтам. Крім того, це соціальні мережі - фейсбук, інстаграм, пінтерест - без них нікуди. Системна робота із засобами масової інформації, партнерами і лідерами думок. І, звичайно ж, наш продукт - він правда сам говорить за себе. Ми намагаємося створювати якісний і доступний продукт, який дійсно буде потрібен людям.

Спасибі, що дочитали до кінця! :)

Ще питання?

Сподіваємося, вам було цікаво!