Заміна та повернення товару. Повернення грошей

Причини заміни товару:

  1. Отриманий букет/композиція частково зів'яв, або квіти виглядають несвіжими.
  2. Отриманий букет/композиція складається з квітів, шо не були узгоджені з замовником.

Процедура заміни товару:

  1. Протягом 20 годин з моменту отримання букета/композиції замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв'язку, або написати листа за адресою: [email protected], прикріпивши підтверджують фото.
  2. Коли вам буде привезений новий букет/ композиція, обов'язково поверніть кур'єру попередній, зіпсований букет/композицію.

Причини повернення товару з компенсацією коштів:

  1. При отриманні подарунка клієнт може відразу відмовитися та повернути замовлення кур'єру, вказавши, що букет/композиція не відповідає очікуванням.
  2. Отриманий букет/композиція частково зів'яв, або квіти виглядають несвіжими.
  3. Отриманий букет/композиція складається з квітів, що не були узгоджені з замовником.

Процедура повернення товару з компенсацією коштів:

  1. У тому випадку, коли клієнт відразу при отриманні відмовився від подарунка, кур'єр забирає букет/композицію. Адміністратор інтернет-магазину оформляє заявку про повернення грошових коштів на рахунок замовника. Згідно з правилами компанії повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів.
  2. У тому випадку, коли протягом 20 годин замовник звернувся з рекламацією про те, що букет/композиція складається з квітів, що не були узгоджені з замовником, необхідно провести наступні дії:
  1. Замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв'язку, або написати лист за адресою: [email protected], прикріпивши підтверджують фото.
  2. Повернути отриманий букет/композицію.
  3. Повернення коштів замовнику здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту розгляду скарги в тому випадку, коли прийняте позитивне рішення.

3. У тому випадку, коли протягом 20 годин з моменту отримання букета/композиції квіти зів'яли, необхідно виконати наступні дії:

  1. Замовник повинен оформити рекламацію, заповнивши форму зворотного зв'язку, або написати лист за адресою: [email protected], прикріпивши підтверджують фото.
  2. Повернути отриманий букет/композицію.
  3. Повернення коштів замовнику здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту розгляду скарги в тому випадку, коли прийняте позитивне рішення.

Повернути замовлення можна в наступні способи:

  1. Викликати кур'єра інтернет-магазину LoraShen, вказавши зручний час і адресу для приїзду кур'єра. Виїзд кур'єра оплачує замовник згідно зі встановленими тарифами.
  2. Самостійно привезти за зручною адресою:


LoraShen Studio
Київ, просп. Лобановського, 119/2
Графік роботи магазину:
пн - пт 8:00 – 20:00
сб - нд 9:00 – 20:00

LoraShen в готелі Kharkov Premier Palace
Харків, просп. Незалежності, 2
Графік роботи магазину:
пн - пт 8:00 – 20:00
сб - нд 9:00 – 20:00

Причини повернення коштів:

  1. Замовлення з нашої вини не було доставлене в зазначений день. Цей пункт не стосується випадків доставки в святкові дні, детально дивіться в розділі «Доставка».
  2. Відмова отримувача приймати подарунки від замовника, про що одержувач інформує адміністратора інтернет-магазину в момент підтвердження адреси і часу доставки. Ця інформація узгоджується з одержувачем до того, як флористи почнуть створювати замовлення.
  3. Замовник помилково оплатив двічі замовлення.

Процедура повернення грошових коштів.

  1. Повернення коштів замовнику здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту розгляду скарги в тому випадку, коли прийняте позитивне рішення.
  2. Повернення грошових коштів здійснюється в той самий спосіб, яким скористався замовник при оплаті Замовлення.