Курьерская доставка на период карантина осуществляется только до подъезда!

Проблемні ситуації

Доставка здійснюється за попереднім або без попереднього узгодження з одержувачем. Кур'єр приїхав за вказаною адресою, а одержувача немає на місці.

Адміністратор інтернет-магазину дзвонить одержувачу для того, щоб максимально швидко вирішити проблему і уточнити подальші дії кур'єра.

Одержувач, на свій розсуд, може дозволити залишити замовлення у консьєржа, секретаря або іншої довіреної особи.

Одержувач в телефонній розмові може попросити почекати його. Адміністратор інтернет-магазину інформує клієнта про те, що згідно з правилами компанії кур'єр може очікувати не більше 20 хвилин. У тому разі, коли одержувач протягом 20 хвилин не прийшов, адміністратор інтернет-магазину повторно телефонує одержувачу для визначення іншого часу або місця доставки. Адміністратор інтернет-магазину повідомляє отримувача про те, що повторний виїзд кур'єра оплачується замовником згідно з установленими тарифами. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра.

Одержувач може самостійно забрати замовлення в пункті самовивезення протягом 12-и годин після першої доставки, вказавши номер замовлення.

Одержувач може просити перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш, ніж через 24 години з моменту першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра.

Доставка здійснюється за попереднім або без попереднього узгодження з одержувачем. Кур'єр приїхав за вказаною адресою, одержувача немає на місці, і одержувач не відповідає на телефонний дзвінок від адміністратора інтернет-магазину.

У тому випадку, коли кур'єр приїхав за адресою доставки, а одержувача немає на місці, адміністратор інтернет-магазину дзвонить одержувачу для того, щоб максимально швидко вирішити проблему і уточнити подальші дії кур'єра.

Якщо одержувач не відповідає на телефонні дзвінки, і не передзвонює, за правилами компанії, кур'єр очікує 20 хвилин, і, якщо немає зворотного дзвінка від одержувача, їде за маршрутом.

Після того, як одержувач виходить на зв'язок, адміністратор інтернет-магазину повідомляє про причину, з якої не була здійснена доставка, і пропонує можливі варіанти отримання/доставки подарунка:

  1. самостійно забрати замовлення в пункті самовивезення протягом 12 годин після першої доставки, вказавши номер замовлення;
  2. оформити повторний виїзд кур'єра в той самий день. У цьому випадку адміністратор інтернет-магазину повідомляє одержувачу про те, що повторний виїзд кур'єра оплачується замовником згідно зі встановленими тарифами. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра;
  3. перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш, ніж через 24 години з моменту першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра.

Доставка здійснюється за попереднім або без попереднього узгодження з одержувачем, але замовлення неможливо виконати через непереборні перешкоди - закриті вхідні двері, контрольно-пропускна система та інші фактори.

Якщо кур'єр не був попереджений заздалегідь про можливі перешкоди під час доставки, та самостійно не може їх подолати, адміністратор інтернет-магазину дзвонить одержувачу для того, щоб максимально швидко вирішити проблему і уточнити подальші дії кур'єра.

Доставка здійснюється за попереднім або без попереднього узгодження з одержувачем, але замовлення неможливо виконати через непереборні перешкоди - закриті вхідні двері, контрольно-пропускна система та інші фактори. Одержувач не відповідає на телефонний дзвінок від адміністратора інтернет-магазину.

Якщо кур'єр не був попереджений заздалегідь про можливі перешкоди під час доставки, а одержувач не відповідає на дзвінок від адміністратора інтернет-магазину, за правилами компанії, кур'єр очікує 20 хвилин, і, якщо немає зворотного дзвінка, їде ха маршрутом.

Після того, як одержувач виходить на зв'язок, адміністратор інтернет-магазину повідомляє про причину, з якої не була здійснена доставка, і пропонує можливі варіанти отримання/доставки подарунка:

  1. самостійно забрати замовлення в пункті самовивезення протягом 12 годин після першої доставки, вказавши номер замовлення;
  2. оформити повторний виїзд кур'єра в той самий день. У цьому випадку адміністратор інтернет-магазину повідомляє одержувачу про те, що повторний виїзд кур'єра оплачується замовником згідно зі встановленими тарифами. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра;
  3. перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш, ніж через 24 години з моменту першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра.

Доставка здійснюється без попереднього узгодження з одержувачем. Кур'єр приїжджає за адресою, позначеною замовником, але такої адреси немає/покинута будівля, або позначений одержувач за такою адресою не проживає.

Адміністратор інтернет-магазину дзвонить замовнику та інформує про ситуацію, що склалася, для того, щоб максимально швидко вирішити проблему.

Замовник уточнює інформацію щодо коректної адреси доставки в одержувача і повідомляє про це адміністратору інтернет-магазину. Повторний виїзд кур'єра за іншою адресою оплачується замовником згідно зі встановленими тарифами. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра.

Замовник може попросити почекати одержувача. Згідно з правилами компанії, кур'єр може очікувати не більше 20 хвилин. У тому разі, коли одержувач протягом 20 хвилин не прийшов, адміністратор інтернет-магазину повторно телефонує одержувачу для визначення іншого часу або місця доставки. Повторний виїзд кур'єра за іншою адресою оплачується замовником згідно зі встановленими тарифами. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра.
Замовник може дати дозвіл залишити замовлення у консьєржа, секретаря або іншої довіреної особи, яка зможе передати подарунок одержувачу.

Одержувач може самостійно забрати замовлення в пункті самовивезення протягом 12-и годин після першої доставки, вказавши номер замовлення.

Замовник може просити перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш, ніж через 24 години з моменту першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра.

Замовник може дати номер телефону одержувача адміністратору інтернет-магазину для уточнення деталей доставки. Після розмови з одержувачем, якщо така відбулася, менеджер інтернет-магазину телефонує замовнику та інформує про результати розмови і погоджує зручну для одержувача форму отримання подарунка. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра.

Доставка здійснюється без попереднього узгодження з одержувачем. Кур'єр приїжджає за адресою, позначеною замовником, але такої адреси немає/покинута будівля, або позначений одержувач за такою адресою не проживає. Замовник не відповідає на телефонний дзвінок від адміністратора інтернет-магазину.

Якщо кур'єр приїжджає за адресою, але такої адреси немає /покинута будівлю, або позначений одержувач за такою адресою не проживає, а замовник не відповідає на дзвінок від адміністратора інтернет-магазину, за правилами компанії, кур'єр очікує 20 хвилин, та якщо немає зворотного дзвінка, їде за маршрутом.

Після того, як одержувач виходить на зв'язок, адміністратор інтернет-магазину повідомляє про причину, з якої не була здійснена доставка, і пропонує можливі варіанти отримання/доставки подарунка:

  1. самостійно забрати замовлення в пункті самовивезення протягом 12 годин після першої доставки, вказавши номер замовлення;
  2. оформити повторний виїзд кур'єра в той самий день. У цьому випадку адміністратор інтернет-магазину повідомляє одержувачу про те, що повторний виїзд кур'єра оплачується замовником згідно зі встановленими тарифами. Після підтвердження та оплати оформляється повторний виїзд кур'єра;
  3. перенести доставку на інший день. Якщо повторна доставка буде запланована більш, ніж через 24 години з моменту першої доставки, за правилами компанії, замовник оплачує новий букет. Після підтвердження та оплати замовником оформляється повторний виїзд кур'єра.

Доставка здійснюється за попереднім погодженням з одержувачем, але контактні дані одержувача під час оформлення замовлення вказані невірно/неповністю.

Якщо номер телефону одержувача був вказаний невірно/неповністю, виконання замовлення затримається до моменту з'ясування коректної інформації у замовника.

Якщо кур'єр приїхав за адресою доставки, але не зміг здійснити доставку з будь-яких із можливих причин. А замовник або одержувач не виходить на зв'язок протягом 24 годин - замовлення вважається повністю виконаним. Компанія не надає часткове або повне повернення суми.