Рекламації

Шановні клієнти, якщо ви зіткнулися з невідповідним виконанням замовлення інтернет-магазину LoraShen, просимо вас ознайомитися з основними правилами надання рекламацій.

Рекламації з приводу невідповідного виконання замовлення приймаються до розгляду протягом 20 годин з моменту отримання замовлення.

Рекламація повинна бути оформлена замовником.

У рекламації необхідно вказати номер замовлення.

Щоб надати рекламацію, необхідно заповнити форму зворотного зв'язку або написати листа за адресою: shop@lorashen.com.ua. У листі необхідно описати ситуацію і прикріпити фото на підтвердження.

Протягом 12 годин з моменту отримання рекламації адміністратор інтернет-магазину надсилає відповідь про отримання рекламації.

Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації.

Розгляд рекламації неможливий в тому випадку, коли:

  1. Рекламація не була оформлена в письмовому вигляді в формі зворотного зв'язку, або не було написано листа за адресою: shop@lorashen.com.ua.
  2. Рекламація була оформлена не замовником, а іншою особою.
  3. У рекламації не був вказаний номер замовлення.
  4. Не були надані фотографії, що підтверджують факт рекламації.
  5. Замовник більше 3-х днів не відповідає на повідомлення адміністратора інтернет-магазину.
  6. Замовник не веде конструктивний діалог.
  7. Анонімні звернення.
  8. Рекламації, що містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину LoraShen, автоматично видаляються без розгляду.