Шановні клієнти, якщо ви зіткнулися з невідповідним виконанням замовлення інтернет-магазину LoraShen, просимо вас ознайомитися з основними правилами надання рекламацій.
Рекламації з приводу невідповідного виконання замовлення приймаються до розгляду протягом 20 годин з моменту отримання замовлення.
Рекламація повинна бути оформлена замовником.
У рекламації необхідно вказати номер замовлення.
Щоб надати рекламацію, необхідно заповнити форму зворотного зв'язку або написати листа за адресою: shop@lorashen.com.ua. У листі необхідно описати ситуацію і прикріпити фото на підтвердження.
Протягом 12 годин з моменту отримання рекламації адміністратор інтернет-магазину надсилає відповідь про отримання рекламації.
Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації.
Розгляд рекламації неможливий в тому випадку, коли: