Вітрина - прекрасний спосіб поділитися з клієнтами і випадковими перехожими міста чарами і красою зимового сезону.
Baby Marlen - мережа магазинів дитячого одягу в luxury-сегменті в Україні вирішила поділитися чудовим настроєм передноворічних свят зі своїми клієнтами.
Перед командою LoraShen стояло завдання придумувати і декорувати вітрини двох бутиків в Києві. Завдання, поставлене перед командою LoraShen, було непростим - створити дві абсолютно різні історії у вітринах, при цьому об'єднати їх візуальної складової. Так, для першого бутіка була реалізована історія Warm Fellings, головними героями якої стали казкові в'язані герої в трендовій білосніжній і бордовій колірних гамах. Для другого бутіка була реалізована концепція новорічної казки: з суцільних вікон-вітрин в історичному будинку Києва по вулиці Червоноармійській на клієнтів і гостей дивилася пухнаста ялинка, прикрашена великими іграшками в європейському стилі і "намистом" в традиційному українському стилі. Крім того, стелю вітрини прикрасила люстра з живого матеріалу, декорована новорічними вогниками, спроектована спеціально для цього проекту.