Halloween - це зовсім не страшно, це весело, красиво і навіть дуже вишукано.
Дизайнери LoraShen це довели супер-проектом, створивши атмосферу вишуканої містики у двох київських супермаркетах Сільпо на вулицях Полярна і Спортивна. Головна задача, що була поставлена перед нашою командою - оформити food-зони супермаркету не просто в стилі Halloween, а щоб це було художньо, цікаво, з гумором і зрозуміло, як дорослим, так і дітям.
Реалізація. Художні інсталяції за тематичними food-зонами в жанрі "Гарбуз Art". Що це означає?
Всі food-зони Сільпо на вулиці Полярній поділені на кухні народів світу. Художники LoraShen розробили арт-інсталяції, продемонструвавши широку географію світу. Так, в зоні з італійською кухнею з'явилися арт-гарбуза з намальованими оливами і традиційною італійською пастою. Зону східної кухні прикрасили гарбузи з ажурними мехенді. Любителі ж японських страв зможуть насолоджуватися інсталяціями з гарбузів з розмальованими японськими пейзажами. Тим, хто не може жити без кави, ми запропонували поринути в атмосферу літературного декадансу з книгами Достоєвського, декоративними воронами, готичними канделябрами і вазами з квітами відтінку Марсала. У дитячій зоні ми жартували і веселилися: милі відьмочки, які ховаються за різнокольоровими парасольками, веселі широко усміхнені доброзичливі гарбузики. Для Сільпо, який розташувався прямо в самому серці столиці ТРЦ Gulliver, дизайнери LoraShen вигадали не менш художню, але ще і дуже fashion-хэллоунскую історію. Рої декоративних кажанів, симпатична відьма-модниця з бульдогом під пахвою, помаранчеві коти, які витріщилися на покупців, біла павучиха з коконами - на наш погляд, відмінна хелловінська компанія!
Ода містиці і загадковості, аристократичності і вишуканості - Хеллоуїн, це дивно захоплююча історія, де немає кордонів для фантазії.