Вакансії

ФЛОРИСТ 

Наша компанія шукає закоханих у флористичне мистецтво людей, які прагнуть вчитися і рости в шляхетній професії флориста.
Компанія надає всі можливості для успішного кар'єрного і творчого росту кожного співробітника. Ми віримо, що залучення в виробничий процес, прояв талантів і особистісний розвиток створює високий рівень розвитку не тільки для кожного співробітника, але й компанії, в цілому.

Якщо ви володієте:

  • знанням квіткового асортименту;
  • володієте основними флористичними навичками;
  • використовуєте креативний підхід до створення флористичних композицій;
  • у вас розвинене внутрішнє почуття смаку і стилю;
  • володієте позитивними поглядами на життя;
  • енергійні;
  • ініціативні;
  • маєте велике прагнення до розвитку і творчої реалізації;
  • вмієте працювати самостійно і в команді;
  • клієнтоорієнтовані;
  • комунікабельні;
  • пунктуальні і відповідальні, тоді ми чекаємо Вас в нашу дружну сім'ю LoraShen.

Ми раді запропонувати:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентну заробітну плату з прозорою системою мотивації;
  • своєчасну виплату заробітної плати;
  • комфортні умови роботи в центрі міста;
  • позмінний графік (2/2);
  • соціальний пакет;
  • програми навчання;
  • кар'єрне зростання і творчу реалізацію;
  • роботу в дружному колективі;
  • роботу в цікавих і масштабних проектах.

Посадові обов'язки:

  • створення букетів і квіткових композицій;
  • участь в розробці флористичних колекцій;
  • участь у розробці концепцій декорування приміщень;
  • флористична обробка і догляд за квітами.

Якщо Ви вирішите стати частиною команди LoraShen, відправляйте резюме і портфоліо робіт на пошту нашому HR фахівцеві Колесник Ірині [email protected]  або телефонуйте +380639865401

_____________________________________________________________________________________________________________________

ОПЕРАТОР КОЛЛ-ЦЕНТРУ

Наша компанія шукає в команду оператора колл-центру для інтернет-магазину LoraShen.
Компанія надає всі можливості для успішного кар'єрного і творчого росту кожного співробітника. Ми віримо в те, що залучення в виробничий процес, прояв талантів і особистісний розвиток створюють високий рівень розвитку не тільки для кожного співробітника, але й компанії, в цілому.

Якщо ви володієте:

  • хорошою дикцією;
  • грамотною усною мовою;
  • грамотністю в письмі;
  • чіткістю, акуратністю в оформленні документів і бланків замовлень;
  • знанням комп'ютера на рівні впевненого користувача;
  • коректністю, лояльністю і клієнтоорієнтованістю в спілкуванні з клієнтами;
  • володієте позитивними поглядами на життя;
  • енергійні;
  • ініціативні;
  • маєте велике прагнення до розвитку і творчої реалізації;
  • вмієте працювати самостійно і в команді;
  • комунікабельні;
  • пунктуальні і відповідальні, тоді ми чекаємо Вас в нашу дружну сім'ю LoraShen.

Ми раді запропонувати:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентну заробітну плату з прозорою системою мотивації;
  • своєчасну виплату заробітної плати;
  • комфортні умови роботи в центрі міста;
  • позмінний графік (2/2);
  • соціальний пакет;
  • програми навчання;
  • кар'єрне зростання;
  • роботу в дружному колективі.

Посадові обов'язки:

  • прийом вхідних дзвінків: консультативна підтримка клієнтів, пошук і пропозиція оптимальних рішень клієнту в зв'язку з виниклими питаннями;
  • надання по телефону необхідної інформації щодо послуг, тарифів, програм та іншої інформації;
  • робота зі скаргами та пропозиціями;
  • внесення прийнятих по телефону замовлень в базу даних;
  • контроль виконання замовлень;
  • вихідні дзвінки: з метою повідомлення та уточнення інформації;
  • телефонні продажі;
  • робота з внутрішньою базою даних;
  • контроль оплати замовлень;
  • взаємодія з логістичним відділом.

Якщо Ви вирішите стати частиною команди LoraShen, відправляйте резюме і портфоліо робіт на пошту нашому HR фахівцеві Колесник Ірині [email protected]  або телефонуйте +380639865401